۲۳ خرداد ۱۳۸۸

سبز بر علیه سبز

سبز سپاهی بر علیه سبز آزادی. سپاه رسما وارد مبارزه شده اما مبارزه تمام نشده . اگر رای نمی دادیم همین بلا را سرمان می آوردند اما سه تا فرق داشت : 1- آنها برای فیلمبرداری از صفهای طولانی و پوشش خبری چند دقیقه بیشتر دچار زحمت میشدند! 2- تقلب کمتر بود و براحتی قابل کتمان 3- ما هیچ شاهدی برعلیه تقلب نداشتیم . واقعا شرکت در این سطح بی نظیر کار درستی بود اگر امکان اشتباهی هست بعد از این میتواند باشد: به هیچ وجه نباید سکوت کرد و رضایت داد. خاتمی – موسوی و هاشمی باید شکایت و شواهد را به رهبری و قوه قضائیه اعلام کنند . شواهد:
1- مطمئن باشید ناظرین آزاده زیرک و شجاعی در میان ناظرین وزارت کشور و شورای نگهبان یافت میشود.
2- گزارشات تخلف کمیته صیانت از آراء
3- خبر سازی های ناشیانه ایرنا رجانیوز و فارس نیوز:
مثلا: خبرگزاری فارس (وابسته به سپاه پاسداران) در حالی ادعا کرد احمدی‌نژاد 21 میلیون از 31 میلیون رای شمارش شده را کسب کرده است که شمارش صدها صندوق در تهران هنوز به پایان نرسیده بود و در بسیاری از شهرهای بزرگ نیز وضع به همین منوال بود.
4- اخبار ساختگی وزارت کشور:
سایت انتخاب: نمودار آمار وزارت کشور نشان میدهد به طرز کودکانه ای در طول شمارش آرا بدون توجه به جغرافیای منطقه ای، بدون هیچ گونه توجهی به شهرهای کوچک یا بزرگ، همیشه نسبت فوق بین این دو نامزد حفظ شده که نشان دهنده ی تقلبی کودکانه است.
5- شدید ترین سانسور خبری به نحوی که شبکه اس ام اس متوقف شد، همه سایتهای اصلی اصلاح طلبان فیلتر شد و ستادهای مرکزی پلمپ شدند. در حالی که در اقدام ناشیانه همه سایتهای اصولگرا مثل خدمت و ... و خبرگزاری های وابسته به کار خود ادامه دادند.
6- بیانیه شدید اللحن سپاه شب انتخابات بر علیه موسوی
7- نمایش های خیابانی قبل از انتخابات در سراسر کشور که اگر نگوییم بیشتر از نمایش تقلبی هواداران احمدی نژاد بود قطعا کمتر نبود: نقش جهان اصفهان، ورزشگاه تبریز، اردبیل ، ارومیه ، تهران و....
8- و دهها مورد دیگر که شما بهتر از من و موسوی و خاتمی و هاشمی بهتر از همه ما میدانند.

شک نکنید که تا اینجا پیروزی با ماست. بعد از این را نمیدانم!
زنده باد آزادی

هیچ نظری موجود نیست: