۲۹ خرداد ۱۳۸۸

چند نکته مهم از سخنرانی خامنه ای در نماز جمعه 29/3/88

1- خامنه ای گفت:"آقای رفسنجانی و احمدی نژاد از چهار سال پیش در بسیاری از دیدگاهها با هم اختلاف نظر دارند، ولی نظر من به احمدی نژاد نزدیکتر است". در این لحظه، احمدینژادیها بلند تکبیر گفتند. این سخن خامنه ای شکی برای کسی باقی نگذاشت که در انتخابات اخیر، او مایل به ابقای احمدی نژاد به هر نحوی بوده است. این امر نقش رهبری در رهبری کودتای 22 خرداد را بیش از گذشته تقویت می کند.

2- گفت :"من تسلیم حرکاتهای انبوه در کف خیابانها نمی شوم. اگر عده ای فکر می کنند که با اجتماعات خیابانی می توانند ما را مصلحتا وادار به پذیرش خواست آنها می کنند در اشتباهند.


3- مسئولیت هر گونه اغتشاش و کشته شدن مردم در آینده بر عهده کسانی است که مردم را به اجتماعات و تجمعهای خیابانی می کشانند. او همچنین با مرتبط دادن راهپیمایی های خیابانی به خارج از کشور، برای تحریک مردم ناآگاه به دروغ گفت: "رئیس جمهور آمریکا گفته است که ما منتظر حرکتهای خیابانی در ایران بوده ایم و اکنون خوشحالیم". کسانی که اخبار روزهای اخیر را دنبال کرده باشند می دانند که او بسیار محتاطانه با این قضیه برخورد کرده و بعید است چنین حرفی زده باشد.

4- خامنه ای برای احساسی کردن طرفداران و خواباندن قضایای اخیر از حقه ی 18 تیر 78مجددا استفاده کرد و در پایان سخنان خطالب به امام زمان ع گفت:"ای آقا و سید ما! من حاضرم جان ناقابلم را در راه شما فدا کنم". در این لحظه جمعیت زدند زیر گریه!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

هموطن،
احمق ترين مردم كسى است كه از تاريخ درس نگيرد و تاريخ را تكرار كند به اميد گرفتن نتيجه ای جز آنچه گذشتگان گرفته اند.
مردم ما بايد خيلى بى شعور باشند كه دراین موقعیت هدفشان فقط برگرداندن رای موسوى يا هر شخص ديگرى از اين نظام باشد.
الان ديگر با راى دادن نميتوان از شر ديکتاتورى و فاشيسم خلاص شد، الان بايد خون داد براي آزادى و دموكراسى.
آيا شما آمادگى داريد ؟ آيا موسوى يا کروبى يا هر شخص ديگرى كه ادعا دارد حقش تضيیع شده و رايش مخدوش گرديده (كه حتمن هم همينطور است) حاضراند در راه آزادى و دموكراسى و نجات از دست فاشيسم مذهبى و دينى خون دهند ؟
هميشه جريان هاي صادقانه و برگرفته از دل مردم با هدايت هاي غلط ونفوذی به بيراهه رفته و بجاي منتهى شدن به دريا، به باتلاق منتهى شده است.
نگويید كه بايد به تدريج و به صورت نرم انقلاب كرد كه شما هم به احمق هاي تاريخ خواهيد پيوست.
انتخابات، موسوى و کروبى جرقه خوبى بودند تا اين رود خروشان ايجاد شود، ولى مطمئن باشيد كه اینان رهبران خوبى نيستند و نخواهند بود چرا كه خود برآمده و پايبند به اين نظام ديکتاتورى و فاشيستى هستند.
ديکتاتورى و فاشيسم مذهبى هرگز اجازه حركت نرم را نخواهد داد، بلکه فرصت فکر کردن و تدارک بیشتر برای سرکوب به دست دیکتاتورِ خواهد داد. الان كه رود خروشان در جريان است بايد سدها را شكست، نه دلخوش به جويبارى كوچك در آینده ای نامعلوم.َ
الان بیشتر از هر چیز نياز به رهبر و هدايت كننده ای دانا، شجاع، دلسوز، وطن و مردم پرست، آگاه به اصول دموكراسى و پايبند به راى و نظر مردم، داريم.
رهبر نه ديکتاتور خودكامه ای ديگر، بلكه فقط به عنوان مدير و هدايتگراین جريان كه با انتخاب مردم باشد و فقط و فقط با ارده و راي همين مردم در هر زمان قابل ازل يا انتخاب باشد.
آیا شما توان مديريت و رهبري اين جريان را داريد؟ آيا كسى با خصوصيات ذكر شده كه قابل اطمينان نيز باشد را ميشناسيد؟ بيایيد براي یک بار فقط یک بار هم كه شده جدى باشيم و اين حركت را کوچك و حقير نپنداريم و آغازگر راهى نو و نوين باشيم.
بیاييد بدون بازگشت به گذشته براي شروعی جديد، از همينجا قدم برداريم نه اينكه براي رهایى از حال (احمدي نژاد) به 20 سال قبل (موسوى) برگرديم.
امروز بیش از هر روز وقت اتحاد و برابری میباشد. امروز زمان برادری و یکپارچگیست،امروز زمان تصمیم بزرگ و حرکت به سوی آزادی است.
نگذاریم این رود خروشان به تکه جوی های کوچک تقسیم شود که به سرعت خواهد خشکید.
بیاييد نگذاریم این رود خروشان متوقف و یا به بیراهه رود.

پاینده باد ایران و مردم ایران
جارِی و خروشان بادحرکت و پویش ملت ایران
درود بر آزادی
مرگ بر دیکتاتوری و فاشیسم
مرگ بر فاشیسم مذهبی

ناشناس گفت...

mishe clip ya filme inaro link konid please?
so man ham mitoonam bebinam.

ناشناس گفت...

protest w Quran in hands, sit down when they attack, & cite Quran 8.61. Gandhi method. با توجه به احتمال خشونت از فردا در تجمعات قران در دست بگیرید و هنگامی که حمله میکنند بنشینید فکر می کنم حداقل نیروی انتظامی شدت حمله ها را کمتر کنند

ناشناس گفت...

امروز رهبر برخلاف نظرات همه بسیار ترسیده بود و احساس خطر جدی داشت. دلایل روانی اش یکی تپق زدن بی سابقه او در آغاز و پایان خطبه ها بود که به عربی می خواند. دوم از رو خواندن و عجله برای گفتن همه مطالب هر چند که طولانی شود. سابقه نداشته رهبر سخنور ایران تا این حد به متن وابسته شود و مکث های طولانی داشته باشد این نشان می دهد که حجم زیادی از مطالبی که او گفت از آن او نبوده یا کمی پیش از آمدنش به نماز تنظیم شده. تهدیدهای او تیری به تاریکی بود و چندان غلاظ و شداد نبود. همه این ها نشان می دهد برگ برنده دست مردم است هنوز. تاکتیک ها باید به سرعت مرور شود و بروز شود. مصباح و مجتبی خامنه ای برای رسیدن به هدف خود جدی اند اما مردم نباید بترسند.

ناشناس گفت...

مگر نه اینکه امام گفته است : که وقتی حقیقت و صداقت مطرح باشد آتش اگر چه به اندازه کف دست باشد دنیایی را خواهد افروخت !!
مگر این پیام امام به شورای نگهبان نیست ؟! : میترسم از آن روزی که عده ای دور شما را بگیرند ولی جوانان و مردم علیه شما برای احقاق حقوق خود شعار دهند !!
پس وای بر ما ! ما را چه شده است ؟
از خدا بترسید و توبه کنید و عادل باشید تا در محضر عدل روسیاه نباشید .

ناشناس گفت...

دوستان

آنچه می نویسیم شاید و ای کاش که تنها ریشه در دلشوره مان داشته باشد

شاید از این است که به این نهال دموکراسی، به این شعله ی لرزان آزادی، بی قرار دل بسته ایم

هراس داریم از یک فریب شوم:

همه آگاهیم که این دغل بازان چگونه شهید و شهادت را سالهاست به انحصار خود در آورده اند و
بانگ مظلوم نمایی را چماقی برای سرکوب آرمانهای همان شهدا کرده اند

که اینان خون مردمان ما را ارزشی اگز باور داشتند
هشت سال به آبیاری درخت قدرت خود با آن پایمرد نبودند.

اما اینبار شهید رهیده است.

در هراسیم که این فریب پیشه گان خودزنی کنند.
در هراسیم که گویی در صفوف خود در گوشه ای از کشور جماعتی از خویش را قربانی ماندن شان کنند.
در یک صحنه چینی . دهها شاید صدها انسان قربانی کنند
در هراسیم از چنان صحنه آرایی وزان پس آشوبی و بلوایی وزان پس مصادره ی شهید و دزدیدن مظلومیت
چه بسا که پیشوا خود نیزخردک آسیبی ببیند و سببی شود که سران در معیت هم به پیشواز و عیادت شتابند و اظهار همدردی و بگذرند از امانت و آنچه نباید

آگاه باشیم و به هوش

برای صلخ آرادی و برابری و با آرامش و سفت قدمی راه روشنی را که آغازیده ایم را جانانه و در کنار هم به پیش گام زنیم