۲۳ خرداد ۱۳۸۸

خامنه ای، رهبر کودتای 22 خرداد

1- موقع پخش بیانیه تهوع آور خامنه ای در رئیس جمهور خواندن "محمود"، نزدیک بود از انهمه اهانتی که به شعور من و ملت می کند گریه کنم.
موضع خامنه ای بعد از جریان حرفهای احمدی نژاد در باره هاشمی نشان داد که او برای بقای خود دست به انتحار دوستان دیروزش زده است. او رئیس تمام کودتاچیان بوده و تمام عملیات کودتا و مهندسی انتخابات در دفتر او طراحی شده بود. چه دلیلی دارد در شرایطی که اعتراض های شدید به روند شمارش آرا وجود دارد، خامنه ای با بی شرمی تمام و بی توجه به افکار عمومی و معترضان، برگزاری انتخابات را سالم و برگزارکنندگان آن را امانتداران درست معرفی کند؟
وقایع این چند ساله و بویژه انتخابات 22 خرداد نشان داد که اصلاح در ایران از طریق صندوقهای رای دیگر هیچ مفهومی ندارد. این نکته ای است که محمد علی ابطحی در یاس آلودترین مطلب این سالهایش هم به آن اشاره کرده است.
توصیه ای هم به آقای هاشمی! بهتر است هر چه زودتر از همکاری با این فرد استعفا داده و کمتر در گناهان و ظلمهایش به حقوق ملت شریک شوید.

2- در هسته مرکزی شهر گشتی زدم. خیابان ولیعصر، چهارراه جمهوری و حافظ و خیابانهای فرعی آنها شلوغ بود و مردم شعاز می دادند. تعدادی از صندوقهای زباله نیز به آتش کشیده شده بود. در خیابان جمهوری، تمام مسیرهای منتهی به دفتر رهبری و ریاست جمهو.ری، توسط مفتخورهای بسیجی پاسبانی می شد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

ناشناس گفت...

انقلاب سبز در پیش است!